Monday, October 18, 2010

De ' Alya Collagen




HARGA : RM 45.00(SM)
RM49.00 (SS)


Kulit Halus . Mulus . Gebu .
Kecerahan kulit dapat dilihat dalam masa 2 minggu.



Apa itu Kolagen?

Kolagen adalah protein utama pada tisu penghubung dalam mamalia dan merupakan salah satu protein yang panjang di samping struktur fibrous protein yang berbeza daripada protein globul (enzim). Kolagen memainkan peranannya dalam kesihatan penjagaan kulit, tulang, kartilaj, rambut, kuku dan gigi. Rantaian kolagen yang kuat yang juga dikenali sebagai fiber kolagen merupakan komponen utama pada matrik ekstra selular yang mengukuhkan tisu serta struktur sel. Kolagen merupakan komponen utama dan fascia, cartilage, ligamen, tendon tulang serta kulit. Dengan adanya lapisan keratin yang lembut, ia membantu dalam menguatkan struktur lapisan kulit di samping elastisiti kulit. Selain itu, kolagen juga membantu dalam menguatkan saluran darah serta memainkan peranannya dalam membentuk tisu tubuh.
Ekstrak Rozel
Anti Penuaan. Rozel mempunyai vitamin C dan serat yang tinggi dan akan membantu melambatkan proses penuaan.
Mencegah berlakunya penyakit Kronik, awet muda dan berseri wajahnya

Mencegah Kanser.Vitamin C dan Serat yang tinggi dalam Rozel mampu bertidak sebagai anti oksidan dan anti kanser.

Stress / sukar tidur.Pengambilan Rozel dapat menurunkan suhu badan dan dapat mempengaruhi mooh pesakit juga amat baik untuk masalah Dengkur semasa tidur.

Menguatkan daya ingatan.Beta Carotena dan OMEGA-3 yang ada dalam Rozel dapat membantu menguatkan daya ingatan dan kecerdasan berfikir.


Cara Penyediaan :

1 hari = 1 paket, masukkan satu paket De’Alya Collagen with Vitamin C ke dalam secawan air suam atau air sejuk, kacau dan minum.

0 comments:

Post a Comment

Nurhaniza telah berjaya mengurangkan 16 kg dalam tempoh kurang sebulan~

Nurhaniza telah berjaya mengurangkan 16 kg dalam tempoh kurang sebulan~
 
Copyright 2012 © Reserved to RNZ COSMETICS Design By Cik Nurfarah